miercuri, 29 martie 2017

Ficatei de pui cu ciuperci in sos alb si garnitura de orez


Imi era pofta de ficatei si m-am gandit sa fac un preparat delicios cu sos alb si ciupercute. Ca si garnitura am pregatit un orez delicios aromat cu condimente Maggi. Preparatul a iesit delicios si a disparut rapid din farfurii. Va invit si pe voi sa il incercati si sa va convingeti cat e de gustos!

Ingrediente:
250 g ficatei de pui
100 g ciuperci Bonduelle
1 foaie de dafin
1 ceapa
4-5 linguri ulei
o lingura condiment Maggi Secretul Gustului gust de gaina
sare
piper


-pentru sos:
100 ml smantana 
50 g crema de branza cu verdeata
un varf de cutit de nucsoara
marar
sare

-pentru garnitura:
100g orez
1 ceapa
1/3 ardei gras rosu
3 linguri ulei
sare
o lingura condiment Maggi Secretul Gustului gust de gaina

Mod de preparare:
Speli ficateii de pui si ii pui la fiert in apa  cu sare, timp de 15-20 de minute.
Cureti, speli si toci ceapa marunt si o pui la calit intr-o cratita, in ulei incins, apoi adaugi ciupercile, foaia de dafin, piper, o lingura condiment Maggi Secretul Gustului gust de gaina, sare si o cescuta cu apa. 


Acoperi cratita cu un capac si lasi sa se inabuse ceapa si ciupercile la foc mic, amestecand din cand in cand. 
Intre timp pregatesti garnitura. Cureti ceapa, o speli si o toci marunt si o pui la calit impreuna cu ardeiul taiat cubulete mici. Adaugi o lingura condiment Maggi Secretul Gustului gust de gaina, 


sare, o canita de apa si lasi sa fiarba 5-10 minute. Speli orezul si il adaugi peste ceapa. Pui si o cana de apa si lasi sa fiarba la foc potrivit.


Scoti ficateii din apa si ii clatesti bine cu apa rece, apoi ii adaugi peste ciuperci si lasi sa fiarba.


Amesteci smantana cu branza si cu doua linguri cu apa 


si torni peste ficatei. 


Presari si nucsoara, (care se da prin strecuratoare pentru a nu ramane densa), amesteci totul bine si mai lasi sa clocoteasca circa 5 minute. 


La final, adaugi mararul spalat si tocat (eu am folosit uscat, deoarece nu am avut proaspat) si potrivesti sosul de sare.


Servesti aceasta mancarica delicioasa alaturi de o garnitura de orez (ornata cu marar proaspat...din pacate eu nu am avut).



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu