vineri, 24 martie 2017

IWhite 2 Instant - kitul pentru albirea profesionala a dintilor



In urma cu cateva saptamani am fost selectata pentru a testa gratuit kitul pentru albirea profesionala a dintilor IWhite 2 Instant. Aceasta 
campanie de testare ( #buzziWhite2Instanta fost organizata de BUZZStore si Sensiblu

iWhite Instant este o gama revolutionara de produse pentru albirea profesionala a dintilor. Este dovedit clinic ca p
rodusele sunt 100% sigure si eficiente. In plus, le poti folosi chiar la tine acasa.
Acest kit contine 3 produse pentru igiena orala, foarte utile pentru a obtine un zambet mai stralucitor si mai sanatos: benzile de albire, apa de gura si pasta de dinti.

Pentru inceput va voi prezenta cateva date utile despre produsele testate:

iWhite 2 Instant Kit pentru albirea dintilor



Kitul Iwhite 2 Instant este un produs de albire a dintilor, cu rezultate instant, usor de folosit si sigur. Acest tratament destinat folosirii acasa, iti garanteaza dinti mai albi cu pana la 8 nuante, dupa doar 20 minute de utilizare zilnica. Pentru rezultate uimitoare, benzile trebuie folosite timp de 5 zile consecutiv sau de fiecare data cand consideri ca este necesar.
iWhite 2 Instant este diferit fata de celelalte produse pentru albirea dintilor pentru ca: ALBESTE dintii INSTANT si INDEPARTEAZA petele IMEDIAT: Datorita tehnologiei unice, film cristalizat de calciu, acest instrument inovator de albire a dintilor, ofera un efect de albire natural si imediat.
Este o sursa solubila de calciu care ajuta la fortifierea dintilor.
Este foarte rapid (o singura etapa): nu trebuie sa cureti sau sa fierbi benzile, sa folosesti seringi sau perii sau sa masori cantitatea de gel.
Benzile au fost create pentru a albi atat partea din fata cat si din spate a dintelui. Astfel, nu va exista niciun risc ca petele de pe spatele dintelui sa fie vizibile tinand cont ca acestia sunt transparenti.
Este usor de purtat si de folosit: benzile au o singura marime, sunt moi si flexibile.
Fiecare banda este deja umpluta cu cantitatea corecta de gel, creata special pentru a preveni sensibilitatea.
Siguranta si eficacitate demonstrate clinic.
INSTRUCTIUNI DE FOLOSIRE
Spala-te pe dinti inainte de fiecare aplicare.
Asigura-te ca mainile tale sunt curate si uscate.
Scoate banda umpluta cu gel din ambalaj si pozitioneaz-o imediat pe dinti. Asigura-te ca gelul a intrat in contact cu suprafata dintilor. Atat dintii de sus cat si cei de jos pot fi albiti in acelasi timp.
Inchide gura usor. Atentie: nu strange cu dintii prea tare deoarece risti sa indepartezi gelul din interiorul benzii.
Indeparteaza benzile dupa 20 minute si arunca-le la cosul de gunoi. Clateste usor cu apa pentru a te asigura ca nu a mai ramas gel pe dinti si gingii.


iWhite Instant Apa de gura



Apa de gura ofera un efect imediat de stralucire datorita tehnologiei de albire cu tripla-actiune. Trebui sa agitati bine produsul inainte de folosire pentru a activa ingredientele cu tripla-actiune.

Pasul 1

Efect imediat de albire datorita particulelor de blue covarine ce formeaza un voal subtire pe suprafata dintelui in timpul clatirii. Blue covarine modifica modul in care lumina se reflecta asupra dintilor, oferind un efect de albire imediat.

Pasul 2

Hexametafosfatul indeparteaza si previne aparitia placii. Studiile clinice au aratat ca acest ingredient activ este ideal pentru indepartarea placii. In acelasi timp, ajuta la prevenirea formarii placii, rezultatul fiind un zambet mai intens si stralucitor.

Pasul 3

Efect de albire instant datorita PAP. Aceasta este o substanta noua folosita in procesul de albire a dintilor fiind 100% sigura pentru smalt si gingii. PAP opreste cresterea bacteriilor din gura. iWhite Instant apa de gura contine si alte ingrediente active ca fluorura ce fortifica si remineralizeaza dintii.
INSTRUCTIUNI DE FOLOSIRE
Folositi apa de gura de doua ori pe zi, dupa ce v-ati spalat pe dinti. Clatiti gura timp de 30 secunde. Nu inghiti. Dupa clatire, asteaptati timp de 30 minute inainte de a manca sau a bea.


iWhite Instant Pasta de dinti


Pasta de dinti iWhite 2 Instant:
-inlatura petele de la suprafata si din profunzimea dintilor
-previne aparitia petelor
-albeste in profunzime
-restabileste smaltul dintilor

Aceste produse se recomanda adultilor si copiilor cu varsta peste 12 ani. Pentru rezultate optime, spalati-va pe dinti dupa fiecare masa sau de cel putin 2 ori pe zi. 

Pareri despre 
kitul pentru albirea profesionala a dintilor IWhite 2 Instant

Mereu mi-am dorit dinti mai albi si am fost foarte incantata cand am primit coletul cu produsele, pentru testare.
Igiena orala zilnica este modalitatea prin care se pot tine sub control cariile, gingivitele, tartrul, petele de pe dinti, etc. Este mult mai usor si mai convenabil sa previi decat sa tratezi. Pentru inceput am folosit pasta de dinti de 3 ori pe zi si apa de gura de 2 ori pe zi si dupa 3 saptamani am utilizat si iWhite Instant Kit pentru albirea dintilor. 

Asa aratau dintii mei cand am inceput folosirea pastei de dinti si a apei de gura



Atat pasta de dinti cat si apa de gura au un gust placut, fresh si lasa o senzatie de prospetime dupa utilizare.
Benzile de albire sunt deja umplute cu gel, au o singura marime si sunt igienic ambalate. Sunt flexibile si sunt foarte usor de utilizat. Le-am folosit 5 zile consecutiv si am obtinut dinti cu 3-4 nuante mai albi.

Asa aratau dintii mei inainte de utilizarea benzilor cu gel activ


si asa arata dupa cele 5 zile de utilizare


Va invit sa urmariti si video-ul facut de mine, in care prezint produsele dar si modul de utilizare al acestora.


Sunt foarte multumita de rezultate. Recomand cu incredere produsele iWhite 2 Instant!

Aceste produse pot fi achizitionate din reteaua de farmacii Sensiblu.

40 de comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Multumesc! Te invit sa incerci si tu aceste produse pentru a te convinge cat sunt de bune!

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Da, sunt eficiente. Eu am obtinut dinti cu 2-3 nuante mai albi. Poti obtine dinti cu pana la 8 nuante mai albi.

      Ștergere
  3. Sunt super produsele, se vede clar diferenta

    RăspundețiȘtergere
  4. Răspunsuri
    1. Multumesc! Iti recomand cu incredere sa folosesti si tu aceste produse!

      Ștergere
  5. Răspunsuri
    1. Multumesc! Da, nici eu nu ma asteptam sa obtin asemenea rezultate. Sunt produse foarte bune care merita folosite.

      Ștergere
  6. Chiar am găsit în acest articol informații utile care m-au convins să folosesc și eu aceste produse.

    RăspundețiȘtergere
  7. Rezultatul este vizibil.Mulțumim frumos pentru informatii.

    RăspundețiȘtergere
  8. Imi place rezultatul, m-ai convins si pe mine sa il incerc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca te-am convins. Te astept cu impresii dupa ce folosesti produsele.

      Ștergere
  9. IWhite merita incercat, dupa rezultatele obtinute de tine.

    RăspundețiȘtergere
  10. IWhite este un produs excelent. Ma bucur ca si tu esti multumita, chiar se var rapid rezultate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este! Chiar sunt foarte multumita de rezultate si iti recomand cu incredere produsele.

      Ștergere
  11. Chiar ca ti-a albit dintii , este foarte vizibil . Inseamna ca este de calitate , reclama chiar este corecta si reala la acest produs .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este! Merita incercat acest kit profesional de albire a dintilor!

      Ștergere
  12. Produse minunate, rezultate vizibile!

    RăspundețiȘtergere
  13. Dupa aproape o luna de zile de folosire zilnica a pastei de dinti si apei de gura iWhite, si a tratamentului special de albire cu benzile iWhite2instant timp de 5 zile pot sa spun ca dintii mei arata foarte bine, cu pana la 6 nuante mai albi, desi am baut cafea zilnic si uneori cola. Produsele iWhite nu mi-au provocat niciun fel de sensibilitate si din cate se vede chiar au efecte vizibile.
    #buzzstore #buzziwhite2instant

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am vazut rezultatele obtinute de tine si intr-adevar sunt spectaculoase. Chiar merita achizitionate aceste produse!

      Ștergere
  14. Chiar se remarca schimbarea. Sa le folosesti in continuare caci merita :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este! O sa achizitionez pasta de dinti si apa de gura si cand voi considera ca este necesar voi achizitiona si kitul cu cele 10 benzi cu gel activ.

      Ștergere
  15. Consider, ca merita incercat IWhite. Multumesc de prezentare.

    RăspundețiȘtergere
  16. Ai obtinut rezultate foarte bune. Voi incerca si eu aceste produse deoarece mi se par de calitate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Sunt produse de calitate si merita sa le achizitionezi! ti le recomand cu incredere!

      Ștergere
  17. Albirea dintilor a devenit "o obsesie la moda". Ne dorim un zambet fermecator si o dantura cat mai corect ingrijita. Este interesanta prezentarea pe care ai facut-o acestor produse. Rezultatele vorbesc de la sine. O sa incerc si eu IWhite.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, asa este. Cu totii ne dorim dinti cat mai albi si mai stralucitori. M-am bucurat foarte mult cand am vazut rezultatele. Ma bucur ca te-am convins sa incerci si tu aceste produse.

      Ștergere
  18. Wow mi-ar fi placut si mie sa testez aceste poroduse . Esti o norocoasa !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Asa este! Iti recomand sa achizitionezi aceste produse din farmaciile Sensiblu.

      Ștergere