marți, 3 octombrie 2017

Prajitura rapida cu iaurt si banane


Recent mi-a făcut cu ochiul pe blogul Laurei o prăjitură delicioasă și foarte rapidă. Vă invit să o pregătiți și voi și să vă convingeți cât e de bună!
Mulțumesc pentru rețetă Laura! :*
Eu am pus o singură banană, pentru că nu îmi încăpeau 2 în tavă, am înlocuit compotul de vișine cu cel de prune (pentru că din ăsta aveam) și cred că trebuia puțin mai mult zahăr față de rețeta originală (50g). În rest e perfectă rețeta! ;)

Ingrediente:
1 cutie cu iaurt grecesc (400 g)
1 cutie mascarpone (250 g)
70 g zahăr pudră
1/2 pliculeț gelatină (5 g)
1 banană
pișcoturi din comerț
compot prune
30g ciocolată (ornamente de ciocolată)
pudră de roșcove sau cacao pentru decor

Mod de preparare:
Amesteci o cutie de iaurt grecesc cu una de mascarpone. Adaugi zahărul și mixezi. 


Hidratezi gelatina în 50 ml de compot de prune pentru 10 minute, iar apoi o încălzești pe baie de aburi. O lași să se răcească puțin și o amesteci cu o lingură din crema de iaurt, 


apoi o adaugi peste restul cremei și amesteci ușor până când se omogenizează compoziția.
Adaugi ornamente de ciocolată (eu nu am avut ornamente de ciocolată și am rupt bucățele de ciocolată) și amesteci ușor. 


Pregătești o tavă (23x10cm) și o tapetezi cu folie alimentară.
Însiropezi câteva pișcoturi cu compot de prune (sau oricare alt fel de compot), le așezi în tavă, 


torni jumătate din cremă și așezi pe mijloc banana întreagă (curățată). 


Torni restul de cremă 


și așezi deasupra câteva pișcoturi, însiropate. 


Lași tava în frigider pentru câteva ore.
Scoți din formă prăjitura și pudrezi cu pudră de roșcove sau cacao.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu