miercuri, 29 noiembrie 2017

Tarta cu somon, broccoli, mazare și telemea


M-am gândit să pregătesc o tartă delicioasă și frumoasă și am trecut la treabă. Am lăsat-o la cuptor 40 de minute și deoarece am considerat că ar mai fi necesare 5-10 minute am introdus-o din nou. Bubulina mea cea mică și poznașă m-a văzut când am umblat la cuptor și s-a gândit că am nevoie de ajutor... și a modificat temperatura la 250 de grade C. Mare mi-a fost surpriza când am scos tarta cea "bronzată" după 5 minute. Puteam să-i mai fac ceva? Și aici mă refer la bubulina mea. Oricum a fost foarte apreciată de membrii familiei ;)
Pentru un plus de savoare am folosit condiment Maggi Secretul Gustului de legume.
Ingrediente:
1 aluat foietaj
8 buchețele broccoli
1 dovlecel mic
1/2 ardei gras roșu
100g mazăre
1 buc somon file
80g telemea
4 ouă
120g iaurt
o linguriță Maggi Secretul Gustului de legume
sare
piper
2 linguri ulei de măsline

Mod de preparare:
Speli somonul, îi îndepărtezi pielea și îl pui pe grătarul încins 


și îl lași să se pătrundă pe ambele părți. 


După ce se răcește îndepărtezi oasele și îl rupi bucățele.
Desfaci buchețelele de broccoli, le speli și le fierbi în apă cu sare pentru 3 minute, apoi le scurgi bine.
Speli și cureți dovlecelul și îl tai cubulețe, iar ardeiul gras îl speli și îl tai felii și apoi le pui la călit în uleiul încins. 


Adaugi mazărea 


o linguriță Maggi Secretul Gustului de legume


și bucățile de somon și lași să se răcorească puțin. 


Adaugi telemeaua dată pe răzătoarea mică și omogenizezi. Adaugi sare dacă mai este nevoie.



Mizexi ouăle cu iaurtul, un praf de sare și piper. 


Intinzi foaia de aluat și o trasnferi în tava unsă cu unt. Înțepi aluatul din loc în loc și torni compoziția cu somon. Așezi buchețelele de broccoli 


și torni ouăle bătute. Tai surplusul de aluat 


și introduci tava în cuptorul încins la 180 de grade C pentru 40-45 de minute.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu