duminică, 29 martie 2015

Waffe cu dulceata de cirese negre



In urma cu cateva luni de zile am achizitionat un sandwich-maker care are si placi pentru waffe. Am tot promis ca voi incerca o reteta de waffe dar de fiecare data aparea o alta reteta, mai tentanta. In sfarsit a venit si randul waffelor. Am testat o reteta de-a Laurei Adamache si mi s-a parut foarte delicioasa si usor de pregatit. Va recomand s-o incercati si voi! 

Ingrediente:
330ml lapte
400g faina
2 oua
80 gr zahar
100 gr unt
1 plic praf de copt
2 plicuri zahar vanilat
1 varf cutit sare

-pentru servit:
dulceata de cirese negre

Mod de preparare:
Pui untul intr-o craticioara si-l topesti pe foc mic, apoi il lasi sa se raceasca complet.
Spargi ouale intr-un vas, le bati usor cu telul si adaugi peste ele tot laptele. Amesteci bine cu telul si apoi adaugi zaharul macinat si amesteci pana se omogenizeaza compozitia.
Adaugi faina cernuta cu praful de copt si un varf de cutit de sare.


Amesteci pana la omogenizare.
La sfarsit, adaugi untul rece, dar inca lichid, si il inglobezi in aluat.
Aluatul final va avea o consistenta mai solida.


Incingi aparatul de waffe si dupa ce s-a incins, adaugi in centrul placilor inferioare un polonic mic de aluat 


si inchizi capacul si astepti pana cand aparatul anunta ca sunt gata waffele.


Le coci pe toate in acelasi fel. Din aceasta compozitie mie mi-au iesit 14 waffe.


Le servesti caldute, pudrate cu zahar vanilat sau cu dulceata de cirese negre.


Va doresc pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu