duminică, 30 octombrie 2016

Gulas din carne de strut





Am acceptat provocarea prietenilor de la BUZZStore si Gourmet de strut  #buzzGourmetdeStrut de a testa carnea de strut. Eram foarte nerabdatoare sa primesc coletul si sa pregatesc multe bunatati. Mi-a placut foarte mult cum arata carnea: avea o culoare frumoasa, era ferma si nu avea grasime.
Asa cum va spuneam si in prezentarea retetei Rulada din carne de strut cu legume, carnea de strut se apropie foarte mult ca textura si gust de cea de vitel / vita, este bogata in proteine, dar saraca in grasimi. In concluzie, este alegerea ideala pentru oricine doreste sa prepare o masa usoara, bogata din punct de vedere nutritiv si, in acelasi timp, gustoasa.
Puteti sa o achizitionati de aici. Daca introduceti codul 10101116 veti beneficia de o reducere de 15% la fiecare comanda. Cei din Bucuresti si zonele limitrofe beneficiaza de transport gratuit in perioada 15 octombrie - 1 decembrie 2016.
Am decis sa pregatesc gulas din carne de strut. Rezultatul a fost pe masura asteptarilor. A iesit un gulas delicios, iar carnea a fost frageda si gustoasa. Gulasul meu a fost foarte apreciat de prietenii care ni s-au alaturat pentru a se convinge ca nu e doar sanatoasa carnea de strut, ci este si foarte gustoasa.

Ingrediente:
1 kg carne de strut 
2 cepe albe 
1 ardei gras 
1 morcov mic
100 g telina radacina 
1 rosie mare
2 linguri pasta de tomate 
1 catel de usturoi

6 cartofi 
5 linguri ulei 
3 g boia ardei iute 3 g boia de ardei dulce 
sare 
piper 
1 legatura patrunjel verde 
Mod de preparare:
Lasi carnea de strut sa se dezghete in frigider, in ambalajul original, sigilat. Speli carnea inainte de preparare, dupa ce s-a dezghetat. 
Tai ceapa, o speli si o tai marunt. Cureti morcovul si il speli impreuna cu ardeiul gras si apoi le tai cubulete. Telina o cureti, o speli si o razi prin razatoarea fina. Rosia o speli si o tai cubulete. Cartofii ii cureti, ii speli si ii tai cuburi mici. Patrunjelul verde il speli si il tai marunt.
(Eu obisnuiesc sa-i trag un clocot carnii, pentru a scoate sangele si a o curata mai bine).
Ceapa o inabusi in ulei impreuna cu rosia, morcovii, ardeiul gras si telina. 


Adaugi bucatile de carne, cca 300 ml apa si lasi sa fiarba cca 20-25 de minute. 


In sosul cu carne adaugi cartofii taiati cubulete, usturoiul zdrobit, pasta de tomate, boia de ardei dulce, boia de ardei iute, sare si piper si continui fierberea cca 20-25 de minute. 




Servesti gulasul cald, cu patrunjel verde.


6 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Asa este! Va invit sa testati carnea de strut, deoarece este foarte gustoasa si sanatoasa.

      Ștergere
  2. În afară de faptul ca pare foarte gustoasă, rețeta e și foarte sănătoasă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, gulasul a fost foarte gustos si sanatos, fiind facut din carne de strut. Te invit sa o testezi, pentru a te convinge.

      Ștergere
  3. Eu am avut placerea sa gust din gulasul tau si pot spune ca a iesit delicios, chiar mi-a placut.
    Spuneai in descrierea retetei ca se apropie de carnea de vitel, eu as spune ca e mai buna decat carnea de vitel care mie nu prea imi place chiar daca e si ea sanatoasa si indicata in locul celei de pui din comert de exemplu.
    Dupa aceasta experienta cu siguranta voi mai incerca carnea de strut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur foarte tare ca ti-a placut. Si mie mi s-a parut mai gustoasa carnea de strut decat carnea de vitel.

      Ștergere