sâmbătă, 12 noiembrie 2016

Parizer de casa din piept de curcan



Noi obisnuim sa mancam dimineata, la micul dejun, paine prajita cu crema de branza si putina carnita, motiv pentru care m-am gandit sa pregatesc un parizer de casa, mult mai sanatos decat preparatele din comert. Acest parizer poate fi pregatit si din carne de pui, vita sau porc, in functie de gusturile si preferintele voastre. Poate fi servit ca si aperitiv la orice masa festiva. Va invit sa va convingeti cat este de delicios si de usor de pregatit.

Ingrediente
400 g piept de curcan
4 oua
130 g gris
90 ml ulei
2 catei usturoi
cimbru
1 lingurita boia
1 lingurita curry
sare
piper
70 g masline
1/4 ardei gras rosu

Mod de preparare:
Dai carnea prin masina de tocat.
Pui ouale intr-un vas inalt si adaugi uleiul, grisul, usturoiul 



si condimentele 



si mixezi cu un mixer vertical. 



Adaugi carnea tocata (eu am taiat-o cubulete si am pus-o asa,dar deoarece mixerul meu nu era foarte puternic am reusit sa o mixez foarte greu si exista riscul sa stric si mixerul) si mixezi pana se omogenizeaza compozitia. Adaugi maslinele taiate felii si ardeiul taiat cubulete 



si amesteci usor.



Intinzi folie alimentara in 4 straturi si torni compozitia, 



apoi strangi folia bine si formezi batonul de parizer. Strangi foarte bine si innozi folia la capete. 



Invelesti batonul de parizer in folie de aluminiu si il pui la fiert in apa rece. 



Lasi sa fiarba pentru 40-50 de minute, din momentul in care incepe sa clocoteasca, pana cand devine tare.
Il scoti din apa si il lasi sa se raceasca, 



apoi il dai la frigider pentru 1-2 ore si apoi il tai felii. 



Pentru aceasta reteta am avut ca sursa de inspiratie o reteta de-a Jamillei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu