miercuri, 16 august 2017

Ardei copți, umpluți cu vinete, măsline și ouă de prepeliță


Am văzut această rețetă delicioasă la Rocsi și am zis că neapărat trebuie să o încerc. Eu am adăugat în umplutură vinete și măsline și am folosit ouă de prepeliță. Vă invit să încercați și voi rețeta deoarece este delicioasă!

Ingrediente:
5 ardei
10 ouă de prepeliță
50 g cașcaval
sare
piper
1 cubuleț de unt
50g măsline
1 vânătă mică
pătrunjel verde
2 linguri ulei


Mod de preparare:
Coci ardeii, ii pui într-o cratiță, presari sare, îi acoperi și ii lași acolo până se răcesc. Nu îi coaceți foarte tare pentru că riscați să se rupă când îi curățați.
După ce s-au răcit, îi cureți ușor de pieliță, le scoți cotorul și semințele.
Între timp, speli vânăta, o ștergi și o tai cubulețe, îndepărtezi cubulețele care conțin semințe multe, și o pui la călit în uleiul încins, pentru câteva minute. 



Adaugi sare și piper după gust. Lași să se răcească cubulețele de vinete și apoi adaugi măslinele tăiate rondele și cașcavalul dat pe răzătoarea mare.



Ungi un vas termorezistent cu unt și așezi ardeii.




În fiecare ardei pui amestecul de vinete, 




apoi spargi câte 2 ouă de prepeliță deasupra.



Introduci vasul în cuptorul incins, la 180 de grade C, până când ouăle sunt făcute (pentru aproximativ 25 de minute).
Când sunt gata scoți ardeii și presari pătrunjelul tocat mărunt.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu