marți, 19 septembrie 2017

Deliciu cu ton si branza


Tot ce pot să spun despre acest preparat: DELICIOS. Fetelor mele le-a plăcut grozav de mult. Cea mare a mai cerut o porție. Mi-a crescut inima de bucurie!

Rețeta am luat-o de la Catalina L de pe site-ul bucataras.ro, dar am înlocuit măslinele cu ciuperci, iar brânza de vaci am folosit-o în locul cașcavalului. Nu am pus brânză topită.

Ingrediente:
1 conservă de ton bucăți
1 ceapă mijlocie
1 cățel de usturoi
2 linguri de ulei
5 ouă
150 g de branză de vaci (cașcaval sau cheddar)
60 g de pesmet
60 g de cous cous fin
170 ml de lapte
3 linguri de pătrunjel tocat
1 borcan ciuperci
1 lingură de praf de copt
sare
piper
1 lingură pudră de curcuma (opțional)
coriandru tocat (opțional)

Mod de preparare:
Cureți și toci ceapa și usturoiul mărunt și le călești în uleiul încins. 




Adaugi tonul scurs și marunțit. 



Adaugi ciupercile tăiate mărunt și le mai călești 2-3 minute. Lași compoziția să se răcească.



Mixezi ouăle cu sare și piper, apoi adaugi laptele, pesmetul, cous cous-ul,




brânza rasă și pătrunjelul tocat. 



Adaugi praful de copt și apoi încorporezi tonul răcit și omogenizezi compoziția.



Poți să adaugi pudră de curcuma și coriandru tocat.



Ungi cu unt o formă termorezistentă, torni compoziția 




și o introduci în cuptorul preîncălzit la 200 de grade C timp de 35-40 de minute, până când se rumenește frumos.



Scoți din formă, lași să se răcorească puțin pe un grătar și servești tajina caldă cu salată sau crudități.




Este foarte bună și rece.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu