marți, 18 aprilie 2017

Rulada de spanac cu crema de branza


Pentru masa de Paste am pregatit aceasta rulada delicioasa si foarte usor de realizat. Am avut ca sursa de inspiratie o retete de-a Violetei. Am adaugat si o lingurita de condiment Maggi .

Ingrediente:
3 oua
200 g spanac congelat
1 lingurita condiment Maggi Secretul Gustului legume
1 plic praf de copt
4 linguri faina
sare

-pentru umplutura:
280 g crema de branza Delaco
2 linguri smantana
1 ardei gras rosu

Mod de preparare:
Bati albusurile spuma cu un praf de sare apoi adaugi spanacul (amestecat cu condimentul Maggi) si galbenusurile. 




Eu am folosit spanac congelat si scurs bine de apa. Daca aveti proaspat trebuie fiert in prealabil.


Adaugi faina cernuta cu praful de copt, 


amesteci bine si torni continutul intr-o tava tapetata cu hartie de copt (dimensiuni tava 32*35).


Coci la foc mediu aproximativ 20-25 de minute. Nu trebuie sa se rumeneasca, verifici cu o scobitoare pentru a vedea daca s-a copt.


Rastorni rulada cu grija pe o alta foaie de copt cu fata in jos. O rulezi in hartie si o lasi sa se raceasca asa.


Intre timp prepari crema: freci crema de branza cu smantana,apoi adaugi ardeii taiati marunt. 


Dupa ce s-a racorit, intinzi iar foaia si o ungi cu crema de branza. 


Rulezi din nou in hartie 



si o dai la rece cel putin o ora. Dupa ce s-a racit o tai felii cu ajutorul unui cutit foarte bine ascutit.




2 comentarii:

  1. Tare bine arata rulada, nu am mai facut-o de mult, acum ca mi=ai reamintit de ea cred ca ar trebui sa o refac si eu! Felicitari, ma bucur ca ai incercat-o!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc de aprecieri! A fost delicioasa! :*

    RăspundețiȘtergere