sâmbătă, 6 mai 2017

Paste cu sos bechamel, ciuperci si mozzarella



Va invit sa incercati si voi o reteta delicioasa de paste, pe care eu am pregatit-o dupa o reteta de-a Roxanei, pe care am luat-o de pe site-ul bucataras.ro/.

Ingrediente:
300 g paste (eu am folosit penne)
1 borcan mic ciuperci
1 catel de usturoi
150 g mozzarella
30g cascaval ras
sare
piper
2 linguri ulei

Pentru sosul bechamel:
350 ml lapte
30 g unt
30 g faina
sare
piper
1 lingurita oregano uscat

Mod de preparare:
Speli ciupercile, le scurgi bine si le tai bucatele.
Incingi uleiul intr-o tigaie, pui ciupercile si usturoiul pisat. Le inabusi cateva minute, apoi le lasi sa se raceasca.


Intr-o oala, pui apa cu sare la fiert si, cand da in clocot apa, dai drumul pastelor. Le lasi sa fiarba 8 minute, apoi le iei de pe foc si le pui intr-o sita sa se scurga de apa.

Sosul bechamel:
Pui o cratita pe foc, topesti untul si adaugi faina. Amesteci bine cele doua, apoi torni laptele caldut. 


Cu un tel, amesteci continuu pana se desface faina si lasi sa fiarba pana sosul devine grosut. Adaugi sare, piper si oregano uscat. 


Tragi sosul de pe foc si incorporezi ciupercile. 


Adaugi mozzarella taiata cubulete, 


si pastele fierte si bine scurse si le amesteci bine.


Ungi cu unt un vas termorezistent si torni compozitia. 


Introduci vasul in cuptorul incins, la 180 de grade C, pentru 10-15 minute, il scoti si presari cascavalul ras, 


apoi il introduci din nou in cuptor pana cand se topeste. Scoti vasul din cuptor si servesti pastele calde.


2 comentarii: