marți, 14 februarie 2017

Inimioare cu gem de caise



De Sf. Valentin m-am gandit sa-l surprind pe sotul meu cu o prajitura rapida si delicioasa. Pentru aceasta reteta m-am inspirat de pe blogul Andreei, dar am pastrat doar ideea in sine si am schimbat umplutura si cantitatea de aluat. Va invit sa pregatiti si voi aceste prajiturele delicioase.

Ingrediente (12 prajiturele):
800g aluat foietaj (2 buc aluat)
1/2 borcan gem de caise
1 ou
zahar pudra (optional)

Mod de preparare:
Dupa ce s-a decongelat, intinzi aluatul foietat cu ajutorul unui sucitor de bucatarie.


Cu ajutorul unui inel de bucatarie cu diametrul de 10 cm tai cercuri din foaia de aluat. Cu ajutorul unei forme mici de inimioara decupezi din cercuri inimioare. Faci acest lucru doar cu jumatate din cercuri.




Separi albusul de galbenus. In centrul fiecarui cerc nedecupat pui cate o lingurita de gem de caise. Ungi marginile cercului cu albusul batut, iar pe deasupra pozitionezi cercurile cu inimioare decupate. 




Apesi marginile usor ca sa se lipeasca. Cu ajutorul unei furculite presezi marginile cercurilor. 



Ungi partea de sus cu galbenusul batut. 




Pui prajiturile pe o tava acoperita cu hartie de copt si introduci tava in cuptorul preincalzit la 180 de grade C pentru 20 minute (sau pana cand se rumenesc frumos). 



Cat sunt calde, le pudrezi cu zahar pudra. 
Aluatul ramas il poti aduna si poti face o alta foaie de aluat pe care o decupezi in forma de inimioara sau decupezi tot cercuri si faci prajituri precum cele de mai sus. Mie mi-au iesit 12 prajituri si o tava de inimioare.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu