vineri, 20 ianuarie 2017

Ciorba de curcan



Fiindca afara e frig, va invit la o portie delicioasa de ciorba de curcan. In zona noastra, a Moldovei, noi mancam toate ciorbele acrite. Candva, bunica mea era cea care facea bors de putina (cu huste) si ma aproviziona mereu, dar din pacate ea nu mai este printre noi. Recent am descoperit pliculetele de Bors Maggi si va spun cu mana pe inima, ca borsul meu de curcan a iesit la fel gustos si a fost apreciat de intreaga familie.

Ingrediente: 
1 pulpe de curcan
1 buc piept de curcan
1 morcov 
1 ardei rosu
1 telina mica
1 radacina de patrunjel 
1 radacina pastarnac 
1 ceapa mare 
taitei 
Patrunjel verde
Marar verde
1 lingura Maggi Secretul gustului Legume 
1/2 lingura Bors Maggi 

Mod de preparare: 
Pui intr-o oala apa rece, in jur de 2 litri si apoi pui bucatile de carne de curcan (le lasi sa fiarba cu tot cu os pentru ca ciorba va avea un gust mai bun). 


Lasi sa fiarba la foc mediu si aduni spuma formata. Eu am transferat apoi in oala sub presiune si am fiert carnea timp de 40 de minute, deoarece fiind curcan de tara, ar fi durat prea mult timp sa fiarba normal. Cand a fiert carnea, 


o dezosezi si o transferi intr-o alta oala, mai mare, strecori supa si adaugi morcovul, ardeiul si ceapa taiate marunt. Telina, pastarnacul si patrunjelul radacina le pun intregi si la final le scot, dar daca doriti le puteti taia cubulete si sa le lasati in ciorba.Mai completati cu apa, adaugati Maggi Secretul gustului Legume, 


dati focul mic si lasati pana cand acestea sunt fierte. Adaugati taiteii, lasati 5-8 minute, apoi puneti borsul Maggi si sare dupa gust si mai lasati sa clocoteasca pentru cateva minute. 


Inchideti focul si puneti verdeata proaspat tocata. 




 Va doresc pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu