luni, 27 noiembrie 2017

Rulouri cu ciuperci si ardei



Folosind această umplutură delicioasă și foi de plăcinte, puteți pregăti mici plăcințele. De această dată, eu am optat pentru rulouri, pentru că mi s-au părut mai interesante. Pentru un plus de savoare eu am folosit condiment  Maggi Secretul Gustului de Legume.

Ingrediente:
250g ciuperci proaspete
1 ceapă
1/2 ardei gras roșu
o legătură pătrunjel
o lingură Maggi Secretul Gustului de Legume
6-8 foi de plăcintă
100g unt
sare
piper
1 gălbenuș + 2 linguri lapte
semințe de susan

Mod de preparare:
Ciupercile curățate și spălate le tai felii și le pui la fiert în apă cu puțină sare, pentru 5 minute. 


Le scurgi bine de apă și le mărunțești cu ajutorul blenderului.


În 50g unt topit călești ceapa tocată apoi adaugi ciupercile mărunțite, 


ardeiul spălat și tăiat cubulețe, sare și piper după gust. Lași să se pătrundă gusturile și adaugi pătrunjelul spălat și tocat mărunt 


și o lingură de Maggi Secretul Gustului de Legume, omogenizezi și lași să se răcească compoziția.


Topești celelalte 50g unt și apoi, cu pensula, ungi foile de plăcintă tăiate dreptunghiuri.


Pe două dreptunghiuri pui 1-2 linguri de compoziție, 


o rulezi și o așezi în tava tapetată cu hârtie de copt. După ce faci toate rulourile, le ungi cu gălbenuș amestecat cu lapte și presari semințele de susan.


Le coci 15 minute la foc mediu.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu