vineri, 4 martie 2016

Tocăniță oltenească din măruntaie de pui și ardei copt


Aceasta tocanita delicioasa am descoperit-o pe blogul d-nei Maria Udrea. Am mai modificat cantitatile pe ici pe colo si mi-a iesit la fel de delicioasa. Va invit sa o testati si voi.

Ingrediente:
700g măruntaie de pui
2 cepe mari
1-2 căței de usturoi
2 ardei rosii copti
200 g roşii intregi Sun Food
sare
piper
busuioc uscat
cimbru uscat
500 ml apă
1 legătură pătrunjel verde
2 linguri de ulei

Mod de preparare:
Pui măruntaiele curățate, spălate și por
ționate în bucăți mai mici, într-un vas, pe foc, împreună cu 2 linguri de ulei și presari puțină sare peste ele. Eu am folosit o caserola de inimi cu pipote, achizitionate din comert. Poti adăuga si ficătei de pui.


Le lasi să se rumenească ușor, învârtindu-le de pe o parte pe alta, apoi adaugi ceapa tăiată julien și le mai lasi până când ceapa începe să se pătrundă ușor.


Adaugi apă fierbinte cât să fie acoperite ingredientele și le lasi să fiarbă la foc scăzut, până când măruntaiele sunt bine pătrunse.
Adaugi apoi ardeiul copt, tăiat în fâșii (eu am avut la congelator) si rosiile pasate, 


iar după primul clocot adaugi cimbru și busuioc (daca aveti puteti folosit frunze proaspete de busuioc), iar spre final de fierbere, cam în ultimele 10 minute, adaugi usturoiul presat.


Adaugi sare și piper după gust, iar după stingerea focului, adaugi pătrunjelul tocat mărunt.


Servesti tocănița cu mămăliguța.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu