luni, 12 septembrie 2016

Drob de vinete cu ardei




Va invit sa incercati o reteta delicioasa si foarte rapida. Eu am nimerit niste vinete dulcele si fara prea multi samburi si a iesit un drob grozav de bun. Acum, daca tot e sezonul vinetelor neaparat trebuie sa incercati si voi reteta.

Ingrediente:
700g vinete
2 cepe
2 ardei grasi
4 oua
6 catei usturoi
1 legatura marar
unt
sare
piper
4 linguri faina

Mod de preparare:
Cureti vinetele, le tai cubulete 


si le fierbi 15 minute, in apa usor sarata. 


Le lasi sa se scurga intr-o strecuratoare.


Calesti ceapa, apoi adaugi ardeiul taiat cubulete, mararul tocat si usturoiul pisat. 


Adaugi vinetele si amesteci usor pana cand se omogenizeaza compozitia. 


Mixezi ouale si adaugi compozitia de vinete racorita,faina, sare si piper. 


Torni compozitia in tava tapetata cu hartie de copt (eu am folosit un vas de silicon pe care l-am uns cu unt) 


si o dai la cuptor, la foc mediu (180 grade C), pentru 30-40 minute. Eu am folosit si doua forme mai mititele din silicon.


Lasi sa se raceasca si tai drobul felii.




2 comentarii: