miercuri, 29 iunie 2016

Negresa cu capsuni si crema de branza



Deoarece imi plac foarte mult negresele, dar si prajiturile cu fructe si crema de branza, m-am gandit sa fac o combinatie. Rezultatul a fost pe placul intregii familii si va recomand cu drag sa incercati si voi aceasta prajitura.

Ingrediente:
3 oua mari
160 g ciocolata neagra
120 g unt
100 g zahar macinat
100 g faina
20 g cacao neagra
1 praf sare

- pentru crema de branza:
250 g mascarpone
1 ou
1 lingura faina
3 linguri zahar
1 lingurita extract de vanilie

-200 g capsuni proaspete

Mod de preparare:
Intr-o oala cu fundul gros pui untul, ciocolata rupta bucatele si zaharul. Eu am folosit zahar tos nemacinat si s-a topit foarte greu. Va sfatuiesc sa-l macinati pentru a se topi mai usor.


Pui oala la foc mic si lasi sa se topeasca ingredientele. Cand amestecul e omogen opresti focul. Dupa ce s-a racorit adaugi galbenusurile, cate unul pe rand, si amesteci bine. 


Separat amesteci faina cu cacaoa. Le adaugi peste crema de ciocolata, amestecand usor.


Albusurile le mixezi bine cu un praf de sare pana cand se transforma intr-o bezea lucioasa. Incorporezi albusurile in compozitia de ciocolata cu miscari de jos in sus. 


Pui intreaga compozitie in tava tapetata cu hartie de copt (20x20 cm). Eu am folosit o tava de silicon pe care am uns-o cu ulei.


Pentru crema de branza, amesteci branza cu oul, faina si zaharul pana cand devine o crema omogena. Adaugi vanilia la final. 


Pui cate o lingura din crema de branza peste blatul din tava, din loc in loc.Cu ajutorul unui cutit cu varful ascutit marmorezi usor compozitia.


Capsunile le speli si le indepartezi frunzulitele. Le pui peste crema de branza tot asa, din loc in loc.


Dai tava la cuptorul incins la 180 de grade. Coci prajitura timp de 30-35 de minute, pana cand trece testul cu scobitoarea. Scoti prajitura din cuptor si o lasi la racit in tava. 


Dupa aproximativ 2 ore o poti felia. 



Aceasta reteta delicioasa am gasit-o pe blogul Paulei , pe care o felicit pentru bunatatile pe care ni le impartaseste.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu